CLB Nieuws september- oktober 2024

OPLEIDINGEN IN DE KIJKER KLANTGERICHTHEID Als werkgever wil je dat je team niet alleen klantvriendelijk is, maar écht klantgericht handelt. Het verschil? Klantgerichtheid draait om proactief inspelen op de behoeften van je klanten, wat leidt tot tevreden klanten en langdurige relaties. Op 17 oktober 2024 organiseert CLB Academy in het Golfforum in Lummen een intensieve training die precies hierop focust. Deze opleiding helpt je medewerkers om niet alleen vriendelijk te zijn, maar ook effectief en doelgericht te communiceren. Ze leren hoe ze proactief klantproblemen kunnen oplossen en verkoopkansen kunnen benutten, wat direct bijdraagt aan de groei van je bedrijf. Investeren in deze training betekent investeren in een team dat jouw klanten centraal stelt, de omzet verhoogt en de reputatie van je bedrijf versterkt. INTERNE VERTROUWENSPERSOON Heb je een bedrijf met 50 of meer werknemers? Dan ben je verplicht een interne vertrouwenspersoon aan te stellen. CLB Group helpt je graag om aan deze verplichting te voldoen. Op 24 oktober start opnieuw onze vijfdaagse opleiding in Alken, waarin je alles leert om deze rol professioneel op te nemen. Je krijgt inzicht in het wettelijk kader, je leert essentiële gesprekstechnieken en ontdekt hoe je psychosociale risico’s effectief kunt aanpakken. Met ervaren lesgever Delphine Gelders en praktijkgerichte modules ben je na afloop helemaal klaar om je collega’s bij te staan. 17/10/2024 24/10/2024 GOLFFORUM LUMMEN OFFICENTER HASSELT VOOR MEER INFORMATIE EN INSCHRIJVING > SCAN DEZE QR CODE VOOR MEER INFORMATIE EN INSCHRIJVING > SCAN DEZE QR CODE 27 ACADEMY

RkJQdWJsaXNoZXIy MzcyMTQ3