CLB Nieuws januari/februari 2020

De voordelen in een notendop Overtuigd of twijfelt u nog? Hieronder vindt u de belangrijkste voordelen in een notendop. • Er is een beter overzicht van wie waar mee bezig is. • In één oogopslag wordt duidelijk hoeveel klantenvragen ontvangen zijn, hoeveel er beantwoord zijn, wie het meeste vragen beantwoordt… • Professionaliseer het klantencontact en verhoog de klantentevredenheid door tijdig en correct te reageren op vragen. • Problemen komen sneller naar de oppervlakte dus kan u sneller gerichte actie ondernemen. • U krijgt meer inzicht in uw klantenservice en gebruikt de verkregen data om uw onderneming beter te laten werken. Wat zijn de kosten? • De installatie duurt ongeveer een dag inclusief opleiding. • Bijkomende functionaliteiten kunnen per direct omhoog geschaald worden. De kosten daarvan liggen tussen € 15 en € 100 euro per maand, per mede- werker afhankelijk van de gewenste functionaliteiten. Dus wilt u ook uw klantencontact professionaliseren en klanttevredenheid verhogen dan vraagt dit maar een minimale investering. Interesse in een demo? Wij helpen u graag met het implementeren van uw eigen klantenservice systeem die volledig afgestemd is op de noden van uw onderneming. Bent u overtuigd van de meerwaarde en wilt u graag meer info? Neem dan contact met ons op en wij plannen vrijblijvend een gesprek met demo. Zo kan u met eigen ogen zien hoe een helpdesksysteem werkt en wat de voordelen voor uw organisatie zijn. U kan ons contacteren via it@clbgroup.be 17

RkJQdWJsaXNoZXIy MzcyMTQ3