EHBO: VORMING HULPVERLENER KLANTGERICHTHEID 03/10 2025 VRIJDAG 16/10 2025 DONDERDAG INFO EN INSCHRIJVING INFO EN INSCHRIJVING CLB ALKEN GOLFFORUM LUMMEN Een ongeval op de werkvloer kan iedereen overkomen. Het gebeurt vaak sneller dan je denkt. Daarom is het belangrijk dat slachtoffers meteen op de juiste manier geholpen worden door iemand die weet wat hij of zij moet doen. Met onze tweedaagse EHBO opleiding voldoe je niet alleen aan de wettelijke verplichtingen, maar weet je ook wat te doen wanneer elke seconde telt. Je leert onder andere verwondingen inschatten, levensreddende handelingen uit te voeren en rustig te blijven in stressvolle situaties. Dankzij praktijkgerichte oefeningen en duidelijke instructies bouw je vertrouwen op om snel en doeltreffend te handelen. Verder kan je bij ons beroep doen op een simulant. Deze persoon speelt realistische noodsituaties na. Denk hierbij aan een snijwonde, flauwte, hartinfarct, … Zo oefen je levensecht wat je in een noodsituatie moet doen. Klanten hebben vandaag keuze te over en een review is zo geschreven. Mensen hechten veel belang aan online beoordelingen en persoonlijke bevindingen, en daarom is een klantgerichte aanpak belangrijker dan ooit. In deze opleiding leer je hoe jij en je collega’s écht kunnen uitblinken. Je ontdekt het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en krijgt inzicht in hoe je zowel reactief als proactief inspeelt op de noden en verwachtingen van je klant. Onze ervaren trainers reiken je praktische tools en bewezen strategieën aan die je meteen kunt toepassen. Je leert hoe je je communicatiestijl aanpast voor een authentieke, klantgerichte houding - zowel aan de telefoon als via e-mail. Meer weten? academy@clbgroup.be of 011 30 50 63 30 ACADEMY
RkJQdWJsaXNoZXIy MzcyMTQ3